Droog Trainen Protocol Vrouwen Review

Leestijd: 7 minuten

Ben je aan het diëten en heb je last van dat jojo-effect? Wil je nu eindelijk eens blijvend afvallen en dat strakke en sportieve droomlichaam hebben? Dan is het droog trainen protocol vrouwen van de Droog Trainen Academie iets voor jou. Maar voordat je je geld aan dit programma uitgeeft, is het verstandig te weten of dit protocol echt iets voor je is. In deze review vertellen we je of je Henry en Rinus wel te vertrouwen zijn, waar het vernieuwde droog trainen protocol uit bestaat en wat de plus- en minpunten zijn, zodat jij een weloverwogen keuze kunt maken.

Wat is droog trainen

fitness vrouw droogtrainenEen ander woord voor droog trainen is cutten en is een manier van trainen die je vooral bij krachttraining tegenkomt en waarbij vetverlies ontstaat terwijl je je spiermassa behoudt. Doordat het laagje vet onder je huid dunner wordt, krijg je meer spierdefinitie. Het is een combinatie van het aanpassen van je voedingsschema en het volgen van krachttraining. Een goed droog train schema bestaat voor 70% uit de juiste voeding, zo eet je bijvoorbeeld meer koolhydraten en eiwitten, en 30% uit de juiste trainingsvorm. De spieren worden bij vrouwen zichtbaar bij een vetpercentage lager dan 20%, maar ook als je dat niet wilt, is cutten een goede manier van afvallen.

Bij droog trainen gaat het immers om je vet te verbranden. De oprichters van de Droog Trainen Academie zagen dat veel vrouwen die willen afvallen verkeerd beginnen. Of ze zochten een streng dieet met zo min mogelijk calorieën, of ze startten enthousiast in de sportschool, maar hadden geen idee waar ze mee bezig waren. Met hun droog trainen protocol vrouwen willen ze hun de informatie, tips en tools geven voor vetverlies zonder jojo-effect. Of ze hun doel bereiken, gaan we in deze review bekijken. Het droog trainen protocol dat we hier behandelen is voor vrouwen, bekijk onze review voor mannen hier.

Voor wie is dit protocol

Dit protocol is dan ook geschreven voor vrouwen die willen afvallen en niet weten waar ze moeten beginnen. Ben je het diëten met weinig calorieën zat, maar wil je niet uren in de sportschool doorbrengen, dan is dit programma echt iets voor jou. Denk je aan krachttraining en weet je niet hoe je dat het beste kunt aanpakken, dan krijg je met dit protocol de juiste begeleiding. Ook als je al aan krachttraining doet en je vetpercentage wil verlagen, vind je de nodige informatie in dit protocol. Ben je niet bang voor een beetje hard werken en gemotiveerd om voor een aantal maanden 3 tot 5 dagen in de week workouts te doen en je levensstijl aan te passen? Dan zijn Henry en Rinus jouw mannen.

Wie zijn de schrijvers

Henri en RinusAchter de Droog Trainen Academie staan de oprichters Henry en Rinus. Sinds een paar jaar kunnen ze de vraag voor persoonlijke begeleiding niet meer aan. Ze besloten hun systeem in een online cursus te gieten, om zo meer mensen te kunnen helpen. Henry van Es is de schrijver van het droog trainen voor protocol vrouwen en heeft een achtergrond als beroepsmilitair. Zodoende heeft hij veel ervaring opgedaan op het gebied van krachttraining. Nadat ze zelf velen jaren dachten dat supplementen het juiste antwoord waren, geven ze je via hun website allerhande tips en informatie over droog trainen waarbij de nadruk ligt op de juiste voeding en trainingsvorm. Gezien de grote schare volgers en de populariteit van hun producten, leveren ze blijkbaar een eerlijk en goed product.

Wat je krijgt van Henry en Rinus

droog trainen protocol vrouwenHet droog trainen protocol voor vrouwen is een online pakket en bestaat uit een aantal e-boeken, waarin je alles leert wat je moet leren over effectief droog trainen. Henry en Rinus vertellen je over voeding en training, geven je tips en manieren om gemotiveerd te blijven. Dit vind je allemaal terug in de volgende drie onderdelen.

Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies

Hierin vind je praktische informatie voor het maken van je persoonlijke voedingsplan. Je krijgt inzicht over hoe je het beste een blijvend resultaat boekt, wat je moet doen als de vetverbranding niet op gang komt of even stokt. ​

Hoe om te gaan met krachttraining en cardio

Je leert de juiste balans te vinden tussen krachttraining, cardio en de beweging in je dagelijks leven. Je krijgt belangrijke informatie zodat je spieropbouw krijgt in plaats van spier afbraak en door krachttraining de vetverbranding nog een extra aan te zwengelen. ​

Progressie meten en het plan bijstellen

Met deze pdf volg je de progressie door elke week data te verzamelen. Dit werkt motiverend, want zo zie je de resultaten zwart op wit. Ook krijg je informatie over waarom en tips over wat je moet veranderen als de progressie een keer stopt.

Bonussen

workout thuisOok bij de Droog Trainen Academie kennen ze de meerwaarde van bonussen. Van Henry en Rinus krijg je op het moment van schrijven de volgende drie bonussen er gratis bij.

Handige Macrocalculator

In dit excel bestand bereken je de hoeveelheid calorieën jij nodig hebt om tot vetverbranding over te gaan. Ook weet je precies hoeveel eiwitten, vetten en koolhydraten in je menu moeten zitten. Je leert zelf je voedingsschema in elkaar te zetten en krijgt een gratis app om dat plan in te stellen en te volgen.

Trainingsschema’s voor in de gym en thuis

Met deze Pdf krijg je trainingsschema’s voor 3, 4 of 5 dagen per week. Er zijn schema’s voor in de sportschool of een 4-daagse schema voor thuis. De oefeningen bestaan uit speciaal voor het bovenlichaam, onderlichaam of voor full body trainingen. De trainingen thuis doe je met gebruik van je eigen lichaamsgewicht.

Gratis toegang tot de DTA-​support groep

In deze besloten groep kom je alleen maar gemotiveerde mensen tegen die met hetzelfde bezig zijn als jij, namelijk droog trainen. Je krijgt er antwoord op je vragen, vindt er tips en deelt er je ervaringen.

Wat de Droog Trainen Academie je belooft

Op de website lees je al direct dat de mannen je beloven dat je binnen 3 maanden een strakker lichaam krijgt, meer spierdefinitie ziet en een verlaagd vetpercentage hebt. Verderop vertellen ze dat ze je stap voor stap begeleiden naar een strakker en fitter lichaam, zodat je dit protocol helemaal zelfstandig kunt doen. Ook zeggen ze dat het geen afval-dieet programma is, maar dat je door vetverbranding wel degelijk kunt afvallen.

Maar krijg je dat ook?

Als je tot aankoop overgaat, krijg je bijna direct een mailtje met de inloggegevens voor de cursuspagina en informatie over aanmelding bij de DTA-supportgroep. Op de pagina vind je de e-boeken en bonussen, die je via je mobiel, tablet en pc kunt bekijken. AL het materiaal ziet er zeer verzorgt uit. Er is duidelijk tijd en moeite in de lay-out gestoken. De e-boeken lezen prettig en de Excel bestanden zijn makkelijk in te vullen. Je begint echt vanaf het begin, zo wordt er een goede basis gelegd. Je krijgt uitleg over het hoe en waarom van bijvoorbeeld bepaalde voeding of trainingsvormen, zodat je weet waarom je iets doet. Zo leer je over de 6 fundamenten voor vetverlies, hoe je een voedingsschema in elkaar zet en je voortgang meet.

Je valt niet snel af, maar door goed onderbouwde acties stop je het jojo-effect en heb je een blijvend mooi en strak lichaam. Het hele pakket is er op gebaseerd dat je dit helemaal alleen doet en legt je alles haarfijn uit. Als je het protocol direct opvolgt dan verlaag je naar onze mening zeker je vetpercentage. Maar daar zit ook meteen het knelpunt. Je moet het zelf doen. Je moet de motivatie hebben om de trainingen te volgen, de veranderingen in je levensstijl door te voeren en dit protocol minimaal 3 maanden volhouden. Het droog trainen van je lichaam kost tijd en moeite. Heb je dat er voor over, dan is er geen andere mogelijkheid, je zult met het droog trainen protocol vrouwen zeker vet kwijtraken, zonder spiermassa te verliezen.

Wat andere gebruikers zeggen

Met name op Facebook vonden we veel reacties op dit trainingsprotocol. Stuk voor stuk zijn ze allemaal positief. De meeste reviews die we vonden, gaan over de oudere versie van het droog trainen protocol, maar ook daarover vonden we eigenlijk geen enkele echt negatief. Wat vooral opviel was dat velen het trainen en gezond eten opgave meer vonden. Het protocol van Rinus en Henry wordt snel geadopteerd als een nieuwe levensstijl. Dit komt doordat het veel vrouwen uiteindelijk wel lukt om die overtollige kilo’s kwijt te raken, terwijl ze geen hongergevoel hadden. Er zijn zelfs vrouwen die vonden dat ze veel mochten eten. Ik hoorden we dat je bij vragen of problemen, het contact via de website snel en makkelijk is. Henry en Rinus zijn zeer begaan en willen voor iedereen het beste resultaat.

Ons eindoordeel

We vatten de positieve en negatieve punten nog even voor je samen.

Positieve punten

  • Een duidelijk te volgen schema dat zorgt voor blijvende resultaten.
  • Je mag blijven eten wat je lekker vindt en je hebt geen hongergevoel.
  • De feiten kloppen en dus maak je de juiste keuzes en aanpassingen in je levensstijl.
  • Je kunt zowel thuis als in de sportschool trainen.
  • Het is geen echt dieet en na het protocol van 3 maanden kun je zelfstandig verder omdat je de juiste tools in handen hebt.
  • Online support groep.

Negatieve punten

  • Het is een protocol voor vrouwen van 18 jaar of ouder. Jongere meiden zijn nog in de groei en dus hebben die een andere training nodig.
  • Het protocol vraag heel veel zelf-motivatie. Het is hard werken en je moet zelf de aanpassingen in je levensstijl doorvoeren.

En onze samenvatting

Maar die negatieve punten worden grotendeels weggenomen doordat je snel resultaten boekt. Ook de support groep zorgt ervoor dat je je niet alleen voelt. En de manier waarop Henry het protocol heeft geschreven, is niet anders dan motiverend te noemen. Door de goede onderbouwing en het geven van inzicht weet je waarom je iets doet en dat zorgt dat je er voor gaat. Je krijgt alle tools in handen om ook echt je doelen te behalen. De vernieuwde versie is overzichtelijker en duidelijker in de opbouw. Training en voeding hebben nu hun eigen e-boek. En het Pdf-bestand om je voortgang te meten is nu onderdeel van het protocol. De bonussen zijn zeker een meerwaarde.

Je krijgt er handvatten die je het makkelijker maken om je voedingsschema te maken en de trainingsschema’s besparen je een hoop tijd. De mannen van de Droog Trainen Academie weten absoluut waar ze het over hebben. De tips zijn echt nieuwe informatie en je krijgt niet de voor de hand liggende trucs aangereikt, maar echt kwalitatief hoog lesmateriaal. En dat allemaal voor maar 67 euro. Een schijntje als je het ons vraagt, voor dit geld krijg je een heel duidelijk plan, waarmee je het krijgen van je droomlichaam niet een stap, maar zelfs een hele sprong dichterbij is.

Aanbieding

Ben je geïnteresseerd in Droog Trainen Protocol Vrouwen?
Koop dit programma dan nu met korting via onze tijdelijke aanbieding.

Prijs: € 292,00 Tijdelijk € 67,00
Product: Droog Trainen Protocol Vrouwen
Gemaakt door: Henry en Rinus, Coaches van Droog Trainen Academie

Klik hier voor Droog trainen protocol voor mannen

Droog Trainen Protocol Vrouwen

€ 67,-
9.4

Prijs

9.0/10

Kwaliteit

10.0/10

Materiaal

9.5/10

Support

9.0/10

Voordelen

  • Een duidelijk te volgen schema dat zorgt voor blijvende resultaten
  • e mag blijven eten wat je lekker vindt en je hebt geen hongergevoel
  • Je kunt zowel thuis als in de sportschool trainen

Nadelen

  • Het protocol vraag heel veel zelf-motivatie.
  • Je moet zelf de aanpassingen in je levensstijl doorvoeren

Deel dit artikel op social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!